دنیای اخبار

دنیای اخبار

با دنیای اخبار به روز باشید
دنیای اخبار

دنیای اخبار

با دنیای اخبار به روز باشید

برانکو: طارمی اجازه گرفته در تمرین نباشد و با تیم‌های دیگر مذاکره کند

خبرگزاری فارس: برانکو: طارمی اجازه گرفته در تمرین نباشد و با تیم‌های دیگر مذاکره کند/برای کریمی در نفت آرزوی موفقیت می‌کنم به جز بازی با پرسپولیس!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: طارمی حق دارد پیشرفت کند و اجازه گرفته در تمرین نباشد و با تیم‌های دیگر در حال مذاکره است.  برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: قبل از هر چیزی عید فطر را تبریک می‌گویم. امروز برای اولین بار بازیکنان ملی‌پوش به تیم اضافه شدند عملا همه تیم امروز اینجا هستند.

وی افزود: وضعیت کمال کامیابی‌نیا هم مشخص شد. اولین روزی است که همه با هم هستیم. تا روز چهارشنبه تمرین می‌کنیم و سپس راهی اوکراین می‌شویم. ظاهرا بعد از اردو یک بازی با استقلال در آلمان داریم.

برانکو در مورد اینکه آیا بازی با استقلال قطعی شده است، خاطرنشان کرد: همه چیز در حال برنامه‌ریزی است و فاکتورها زیادی در این بین دخیل هستند. این مسابقات برای باشگاه‌ها به چند جهت مهم هستند. این نوع بازی‌ها می‌تواند مفید واقع شود. بعد از آن در سوپر جام هم به میدان می‌رویم. با این بازی در فاز آماده سازی خوبی قرار می‌گیریم. بازی‌ای است که اهمیت خاص خودش را دارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی سوپر جام با نفت تهران و اینکه علی کریمی سرمربی این تیم شده است، عنوان کرد: از شما می‌شنوم علی کریمی سرمربی شده است. خیلی خوشحالم که می‌تواند دانش و تجربه خود را به جوانان انتقال دهد. برایش آرزوی بهترین‌ها را به جز بازی‌ که مقابل ما دارند، دارم.

برانکو در مورد روند تیم در نقل و انتقالات و اینکه آیا بازیکن جدیدی جذب می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ بله راضی هستیم هنوز یک مقدار جای خالی برای جذب بازیکن جوان داریم فردا در این مورد تصمیم می‌گیریم.

وی در مورد غیبت مهدی طارمی در تمرینات، اظهار داشت: او از باشگاه اجازه گرفته که می‌تواند برای مذاکره با تیم‌ها برود. او در حال حاضر موضوع رفتن را پیگیری می‌کند. به همین خاطر اجازه دارد در یک بخش از تمرینات شرکت نکند. باید منتظر باشیم تا قبل از سفر اوکراین وضعیت او چطور می‌شود.

برانکو در مورد اینکه آیا اگر طارمی به توافق نرسید می‌تواند به پرسپولیس باز گردد، اظهار داشت:‌ او بازیکن ما است. الان اجازه باشگاه را برای مذاکره دارد که در تمرین نیست. قطعا بحث او برای باشگاه‌های خارجی است. طبیعی است که دلمان می‌خواهد بماند اما او هدف دارد و به آینده می‌اندیشد و پیشنهادات خوبی دارد. همیشه گفتیم نمی‌خواهیم کسی را محدود کنیم و جلوی پیشرفت کسی را بگیریم. او سر خود در تمرینات غیبت نکرده است بلکه از باشگاه اجازه گرفته که مذاکره کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.